Målet är ingenting, vägen är allt!

Nu har det hänt sjukt mycket! Igår sökte jag till en folkhögskola på visingsö, såg på deras hemsida att dom hade platser kvar så ringde dit och sen skickade jag in en ansökan och fick veta imorse att jag kom in, börjar dessutom på måndag så har som ganska mycket att stå i nu!! Pirrigt? JA! Taggat? JAAAAAAAAAAAA!! Ser verkligen fram emot det här och hoppas det kommer gå riktigt bra! Det som dock känns riktigt jobbigt är att jag ska ta buss dit ner, de tar 15 timmar.... Åker nu på lördag 20.40, är i stockholm 05.45, 07.05 går bussen därifrån och kvart över 12 kommer jag vara på östgötaporten... Men men bussen var ju billigast gick på 700kr och tåg gick på 1400 så valet var ganska enkelt.. Jag är ju ändå en fattig student som måste ta lån ,p Juste löpte dessutom en ny mobil idag, en samsung galaxy mini, så har fullt schå med att lära mig hur den fungerar... Har dessutom bytt till telia abonnemang, iom att jag flyttar dit ner så tjänar jag på det! Har iaf 5000 gratis sms varje månad så folk får se till att höra av sig!!! Men men nu hade jag faktiskt tänkt grejjsa på lite med mitt så hareeee och önska mig lycka till!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0