If i´m alone i can not hate.

På onsag blir det att åka in till stan föra tt boka in mig på en intensivkurs för bilkörkortet. Nu blir det att ta sig i arslet och göra det! Så fort jag ahr det blir det bra mycket lättare att skaffa mig ett jobb oxå! Intensivkursen är i 2 veckor men det brukar oftast tillkomma lite mera körlektioner, men har planerat att köra MYCKET hemma oxå! Samt läsa teori, det kommer bli ca 2-3 veckor bestående endast av skaffa bilkörkort. Meeen de blir najs! Snart ska vi väl ta och laga lite middag oxå, är huur hungrig som helst så hoppas de blir något gott men har för mig att mamma sa att de skulle bli korv x( Lånade även en del böcker så från och med nu ska jag sluta kolla på mina serier 24/7 och byta ut det mot att läsa! Men men ska checka runt lite på blocket har funderat på att skaffa mig en liten kissemisse så kollar runt för fullt där efter en söt liten bondkatt! Inte orkar jag skaffa nån raskatt heller! Så hareeee!


söööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0