At Visingsö

tjohooo, nu sitter jag i biblioteket på visingsö och hänger me lite awesome folk! Vet dock inte riktigt vad som borde skrivas idag för det har hänt så sjuuukt mycket på sista tiden! Jag trivs i alla fall här, det är ett av världens mysigaste ställen så länge det inte regnar vilket de gör typ varenda dag.... Men men shit happens... Vi bastar varje kväll och kommer bli att börja träna 3 ggr i veckan, måndag - yoga, ons - allmän idrott, tors - boxning! Är sjukt taggad nu är faktiskt the perfect time att börja komma i form!! Var ju som ett tag sen man tränade men det är ju kul, det är härligt att få nånting gjort ist för att bara ligga och slöa hela dagarna! Hade dock tänkt hitta på lite annat nu tex va social efter att jag läst naruto avsnittet jag missat hehehe xD CIAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0