10 timmar kvar

Nu tror jag faktiskt att jag är klar med packningen, ja minus att packa ner datorn och dess tillbehör förstås :P Men den har en egen väska hehehhe ,p Och sen ska jag även packa ner en regnjacka vilket kan komma till användning! Jag får dessutom hoppas på en varm vinter där nere för min vinterjacka skulle fan ta all plats i hela min gigantiska resväska om jag ens försökte ta med den... Så det vore inte ens värt!! Det är i alla fall bestämt så att jag kommer sova hos släktingarna där nere en natt och sen åka till skolan på måndagen, det kommer faktiskt bli trevligt för det är inte direkt så ofta man träffar dom. Vi var ner om det var förra sommaren tror jag, men oftast åker vi inte dit oftare än vartannat år, det är ju ändå 90 mil dit så :/ Men nu kommer jag bo inte långt därifrån så då får jag ju träffa dom lite oftare :D Men nog kommer man sakna familjen här hemma och mitt lilla Ceasar mongo, får inte träffa dom förrns till vintern då det är jullov, för inte tar jag mig hem nån helg inte :P Det tar ju 15 timmar enkelresa och sen skulle jag inte ha råd med det heller ,p Men men ska grejjsa vidare nu så hareee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0