hating me isn´t going to make you any prettier



jag bju ;) tro ja va 16 eller 17 då bilden togs haha!

Idag kan jag inte säga att jag gjort mycket, typ sovit haha, klev väll upp vid 12 tiden någon gång! Isac kom nyss hem så har suttit och pratat med honom litegrann men nu skulle han spela king kong så då tyckte han mest att jag störde.. Dagens barn säger jag bara! Det enda dom gillar är typ tv spel osv... Jag tyckte det var mycket roligare att vara ute när jag var liten, jag och Matilda hade alltid massa bus för oss när vi var små haha! Vi har fan galet mycket minnen från det att vi lärde känna varandra då vi var 6 år gamla! Trots att vi först hatade varandra så blev vi ändå bästa vänner efter att ha gått i samma klass i drygt ett halvår, vi var alltid med varandra, rasterna brukade vi spendera ute i skogen, sprang runt och klättrade i träd och upp pu kullar och berg, in i grottor och ja jag vet inte vad! Vi gjorde helt sjuka grejjer! En gång vart vi dessutom bortglömda när vi varit ute på någon utflykt med skolan... Kan ju inte påstå att någon av oss var vidare glad när vi till slut kom oss tillbaka...



Känns nästan konstigt att man vart liten en gång i tiden!

Och jag är så lycklig, det är soligt och det är varmt! Gick fan ut i shorts idag och fyfan vad det var härligt! Frös inte det minsta! iofs har jag faktiskt gått ut så mitt i vintern också utan att ha frysit så mycket men nu var det ju skönt! Längtar verkligen till sommaren, jag och Sandra har så mycket planerat och det kommer bli så jävla kul! Sen så fyller man ju 20 också vilket jag inte kan påstå är helt fel ;) Men men nu ska jag grejjsa vidare!!

Ciaoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0