intressesmurfarna antecknar!

1. Ditt namn? Sandra
2. Ålder? 19
3. Vart bor du? Stöcksjö
4. Bor tillsammans med? Mamma, Pappa, Isac
5. Husdjur? katt, fiskar
6. Färg på ditt hus? rött
7. När är du född? 91
8. Klass? HoS10
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2013
10. Något jobb? Nej
DAGENS -
11. När gick du upp i morse? Vid 7 tiden
12. När ska du sova? Snart hoppas jag
13. Duschat idag? jajjemen
14. Kramat någon idag? Min lilla Sandra
15. Pussat någon idag? Min kissemau
16. Vad har du ätit idag? mat
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor, t-shirt, sockar & underkläder
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? jadu de kan man ju fråga sig ,p
20. Dagens roligaste? när jag och cissi jagade sandra genom korridoren i skolan
RANDOM -
21. Har du många vänner? tillräckligt
22. Hur många har du kysst? Vet inte
23. Vem kramade du senast? Sandra
24. Hur många har du haft sex med? i aint gonna tell ya
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen
27. Har du pojk-/flickvän? Nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast? Sandra
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? " dags att byta sommardäck? ring eller sms:a 118100 för närmaste däckverkstad.
BÄSTA -
31. Film? det vet jag faktiskt inte
32. Låt? det finns många bra
33. Mat? grillat
34. Dryck? multivitamin
35. Färg? Svart
37. Stad? London
38. Land? Tyskland
39. Ämne i skolan? historia
40. Människa? min lilla Sandra
SENASTE -
41. Personen du tänkte på? Sandra
42. Personen du kysste? Rikard
43. Gången du hade sex? Typ 4 månader sedan
44. Gången du grät? ingen aning
45. Gången du spydde? var ett tag sen men hade förätit mig på chips vet jag!
46. Gången du var i Göteborg? Typ 3 år sen
47. Gången du var i Stockholm? Typ 4 år sedan
48. Gången du var full? Förra helgen
49. Gången du var hög? har aldrig varit det
ANTAL
70. Personer du älskar? En del
71. Personer du hatar? ingen
72. Pojk-/flickvänner du haft? ingen
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ingen aning
74. Glassar du ätit på en dag? haha ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet faktiskt inte
76. Gånger du haft minnesluckor? än en gång jag vet inte men inte så värst många gånger
77. Gånger du varit kär? ingen
78. Personer du saknar just nu? ett par
79. Gånger ditt hjärta brustit? ingen
VEM -
80. Vill du kyssa nu? ingen
81. Ska du träffa imorgon? my girls Sandra & Cissi
82. Sjöng du senast för? klassen haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? öööh hur ska jag komma ihåg de är aldrig inne på msn
84. Spelade du tvspel med senast? Cissi!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ingen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen för tillfället
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? Jag?
89. Vill du sova med inatt? mig själv, kanske ceasar också!
VAD -
90. Gör dig glad? vännerna
91. Gör dig ledsen? folk som behandlas illa
92. Vill du helst göra nu? se klart min serie
93. Önskar du att du slapp göra? städa mitt rum...
94. Vill du ha nu? jobb och lägenhet
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? tattuering, piercing, pengar!
96. Längtar du till? sommaren
97. Tycker du om dina betyg? dom duger
98. Ångrar du i ditt liv? ingenting egentligen, det är mänskligt att fela
99. Är det bästa som hänt dig? det finns mycket
100. Hur mycket är klockan? 22.32
1. Ditt namn? Sandra
2. Ålder? 19
3. Vart bor du? Stöcksjö
4. Bor tillsammans med? Mamma, Pappa, Isac
5. Husdjur? katt, fiskar
6. Färg på ditt hus? rött
7. När är du född? 91
8. Klass? HoS10
9. Vilket år tar/tog du studenten? 2013
10. Något jobb? Nej

DAGENS -

11. När gick du upp i morse? Vid 12 tiden
12. När ska du sova? inte än på ett tag iallafall
13. Duschat idag? inte än de kommer snart
14. Kramat någon idag? min söta lilla bror
15. Pussat någon idag? Min kissemau
16. Vad har du ätit idag? mat
17. Dagens klädsel? shorts, t-shirt, underkläder
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? jadu de kan man ju fråga sig ,p
20. Dagens roligaste? kan inte påstå det hänt så mycket roligt idag

RANDOM -

21. Har du många vänner? tillräckligt
22. Hur många har du kysst? Vet inte
23. Vem kramade du senast? Sandra
24. Hur många har du haft sex med? i aint gonna tell ya
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen
27. Har du pojk-/flickvän? Nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast? Sandra
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? " haha, jasså :P minns inte att de togs nå bilder :P (matilda)

BÄSTA -

31. Film? det vet jag faktiskt inte
32. Låt? det finns många bra
33. Mat? grillat
34. Dryck? multivitamin
35. Färg? Svart
37. Stad? London
38. Land? Tyskland
39. Ämne i skolan? historia
40. Människa? min lilla Sandra

SENASTE -

41. Personen du tänkte på? Sandra
42. Personen du kysste? Rikard
43. Gången du hade sex? Typ 4 månader sedan
44. Gången du grät? ingen aning
45. Gången du spydde? var ett tag sen men hade förätit mig på chips vet jag!
46. Gången du var i Göteborg? Typ 3 år sen
47. Gången du var i Stockholm? Typ 4 år sedan
48. Gången du var full? Förra helgen
49. Gången du var hög? har aldrig varit det

ANTAL -

70. Personer du älskar? En del
71. Personer du hatar? ingen
72. Pojk-/flickvänner du haft? ingen
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ingen aning
74. Glassar du ätit på en dag? haha ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet faktiskt inte
76. Gånger du haft minnesluckor? än en gång jag vet inte men inte så värst många gånger
77. Gånger du varit kär? ingen
78. Personer du saknar just nu? ett par
79. Gånger ditt hjärta brustit? ingen

VEM -

80. Vill du kyssa nu? ingen
81. Ska du träffa imorgon? my girls Sandra & Cissi
82. Sjöng du senast för? klassen haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? öööh hur ska jag komma ihåg de är aldrig inne på msn
84. Spelade du tvspel med senast? Cissi!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ingen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen för tillfället
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? Jag?
89. Vill du sova med inatt? mig själv, kanske ceasar också!

VAD -

90. Gör dig glad? vännerna
91. Gör dig ledsen? folk som behandlas illa
92. Vill du helst göra nu? se klart min serie
93. Önskar du att du slapp göra? städa mitt rum...
94. Vill du ha nu? jobb och lägenhet
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? tattuering, piercing, pengar!
96. Längtar du till? sommaren
97. Tycker du om dina betyg? dom duger
98. Ångrar du i ditt liv? ingenting egentligen, det är mänskligt att fela
99. Är det bästa som hänt dig? det finns mycket
100. Hur mycket är klockan? 19.33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0