The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams


Man har det ganska fint här ändå! ,p

Igår kväll for Sandra och jag hem till mig, vi hann dock inte göra särskilt mycket innan det var dags att hoppa i säng! Så vi slog igång en film och somnade typ nästan direkt haha! Trötta brudar eh jaa! Sedan for vi till skolan och och tog oss en liten prommis! Har ju varit så gryyyymt väder idag, helt otroligt gick runt utan jacka och såg imorse innan vi drog oss till bussen att det var över 30 grader i solen :O Nu är det sommar :o Och det är ändå bara april!!! I love it!! Så nu ligger jag och myser med min supersöta Ceasar och ska snart även mysa med min underbara lilla Kulan!! Måste ju passa på nu när hon är här!! Har i alla fall inte så mycket mer att säga snart är det valborg och då blir det bland annat att bada badtunna, galet härligt det kommer bli kan jag ju lova och sedan får man se vad kvällen bjuder på! Nu ska jag i alla fall grejjsa på med mitt så cyaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0