Those who deny freedom to others deserve it not for themselves

Hur lyckas man... tänkte skriva till min bäbi på fb men blev lite fel råka skriva till fel person hehehehehe, ååååååh vad pinsamt!! visst om jag hade skrivit normalt så hade de väl inte vart något problem men nu skrev jag ju på mitt vanliga cp sätt som jag skriver till folk jag känner.... Jag suger hatar att alla här i sverige fan i mig har samma namn..... Gissa hur många Sandra det tex finns, känner huuur många som helst!

Hur som helst så kom jag just hem efter att ha vart på bio med bland annat lilla Maja, vi såg red riding hood och den var faktiskt rätt bra! Den är med bland annat Amanda Seyfried och är gjord som en dagens thriller av rödluvan! Tycker verkligen att folk som inte sett den borde ta sig en titt, rekomenderar den starkt! Men blir snart att dra på bio igen och då ska jag se Thor! Tycker även den verkar grymt bra!! (=
Har även fått jobb den 9e, ska duka och sånt inför studentbalen, och kanske även har fått jobb den 28e det var inte helt 100 så dom skulle höra av sig om hur det blev med det samt tiderna för studentbalen! Kommer bli grymt roligt! Har jobbat med att duka en gång förut och visst det är mycket spring hit och dit och du har nästan aldrig tid att sitta ner men det gör som ingeting för du har så pass fullt upp att du inte tänker på det förräns du har kommit hem och då är du bara nöjd med dagens arbete!
Vet att jag inte uppdaterat på ett tag men har inte haft ork, men nu är jag back in business!! Kan ändå inte påstå att det hänt särskilt mycket under den tiden, har varit hemma umgåtts med mina bröder och typ sett på tv haha! Så intressant är mitt liv ;) Nä men har varit på fest också nu under lovet blev dock bara en men tro mig den räckte gott och väl!! Har även bestämt mig för att sluta dricka, man behöver inte alkohol för att ha kul, dessutom är det mest slöseri med pengar, visst jag skulle väll kunna ta någon cider nån gång men thats about it och det ska isf vara vid speciella tillfällen, annars hålle rjag mig hellre nykter! Har inga problem med att umgås med fulla människor så man kan ju fara på fest även om man inte dricker!
Men nu hade jag tänkt grejjsa vidare med mitt kanske spela lite kort med Jimmy och sen även ringa min Sandra + M! Så cyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0