Those who can laugh without cause have either found the true meaning of happiness or have gone completely mad.

Nu ska jag snart göra blonda slingor, skulle hellre velat färga men med tanke på att jag för tillfället är brunett så finns ju risken för att man blir orangehårig och känner inte tagget på det! Så ska färga det lite längre fram i stället! Hade tänkt mig att faktiskt bli platinablond, har aldrig testat det förut så why not! Ser det för jävligt ut då ve tjag ju att jag inte ska göra om det haha! Idag försökte sig jag och pappa på att laga min cykel men det gick åt helvete för vi hade fel sorts däck till bakdäcket så blir helt enkelt att köpa nytt suck -.- Men snart hoppas jag på att jag kan hoppa upp på cykeln igen! Kommer troligen numera cykla till röbäck för att ta bussen därifrån i stället! Det går då mycket fler bussar + att man får sig ett litet träningspass varje dag! Sen älskar jag att stoppa in hörlurarna i öronen och sätta igång musik medans man cyklar! Och vad kan det ta att cykla till röbäck en halvtimme kanske så lär ju bli att sedan utöka det till att man cyklar till stan och sen kanske till och med ända upp till umedalen who knows! Men nu ska jag grejjsa vidare på datorn hade jag tänkt så cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0