The only thing wrong with doing nothing is that you never know when you're finished



Gomorron världen! Älskar att vara ledig säger jag bara! Klev upp vid ett tiden och kan inte påstå att jag gjort särskilt mycket idag! Men hade tänkt göra mig något nyttigt alldeles snart, städ alitegranna kanske? Ser för jävligt ut i köket så det skulle verkligen behövas!!! Sen kanske man skulle ta sig i arslet och måla klart bilderna jag ritat! Men jag är lat jag vet! Älskar att påbörja saker men är riktigt kass på att avsluta dom -.- It surely sucks but what´s to do about it... Meeen i alla fall, somnade relativt tidigt igår tpy direkt efter att jag pratat med Sandra haha, jag som trodde jag var riktigt pigg men icket, ade ändå somnat tidigare på dagen men det var tydligen inte tillräckligt! Var hur som helst jävligt skönt att sova ut, vaknade vid 8 tiden och märkte inte ens att jag somnade om :O När jag "vaknade" nästa gång trodde jag att jag bara legat och vilat i kanske en halvtimme/timme, så fick en ganska rejäl chock då jag såg att klockan var närmare 1 xD Så gick bara in käkade och sen satte jag mig här! Men nu är det dags för det nyttiga!! Så cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0