The dirty looks, the nasty stares.. The funny thing is you think I care

Lil Wayne feat. Eminem - drop the world


Nu är jag hemma igen, faktiskt rätt skönt, idag på skolan blev det iallafall en kemisk peeling, det är en medicinsk hudvård som är mycket effektivare än vanliga peelingar/masker och jag kan lova att man märker faktiskt skillnad! Men då får man lida lite oxå, det svider faktiskt, dock hade jag sån jävla mensvärk så kände mest av den.... Hur som helst när jag kom mig hem blev det ett litet träningspass på ca 20min/ en halvtimme! Blev till att springa! Var riktigt skööönt så nu sitter jag nyduschad och väntar på att maten ska bli klar! Är cp hungrig!!! Meeen kan iaf berätta lite smått om vad som hänt mer i helgen!

lördagen kom Stolpskott och Viktor förbi så då blev det filmkväll, eller filmkväll och filmkväll, första filmen sög så efter att ha genomlidit både den och Johans gnäll i ca 45 min bytte vi helt enkelt film! Så det blev drag me to hell och the butterfly effect som både Sandra och Johan praktiskt taget sov sig igenom, Sandra vet jag sov under hela andra filmen Johan under större delen.... Suck säger jag bara!! När vi äntligen blev klar var klockan närmare halv 5 på morgonen haha så då drog pojkarna sig hem och jag och Sandra gick och la oss till ett par avsnitt av CSI!! Men nu är maten klar så ska ta och käka!! I´ll be back!!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

vi var lite trötta :]

2011-04-04 @ 20:00:14
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0