Music is an outburst of the soul

För tillfället är pappa och Isac hos Martin, Maja, Linus och Neo, jag skulle egentligen också ha följt med men blev inte så för har haft så förbannat ont i magen hela dagen! Det började igår kväll och har fortfarande inte helt försvunnit :/ Kunde knappt sova inatt på grund av det... Och som ni ser har min söta Sandra gjort en ny bloggdesign åt mig :D visst blev den fin? :D Är riktigt nöjd med den!!
Men hur som helst så ligger jag och myser med Ceasar samtidigt som jag lyssnar på härlig musik och självklart sjunger med haha!! Kanske låter förjävligt men det ger jag blanka fan i :D Ceasar bryr sig då inte, han bara sover vidare haha! Tänkte snart ta och färglägga bilderna as well men är lite lat så har inte orkat gå ner för trappan ;D Men lite lat tycker jag man ska få vara, det är ändå helg så! Men nu hade jag tänkt fortsätta med annat grejs så cya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0