Life may have no meaning. Or even worse, it may have a meaning of which I disapprove.

Yes nu sitter man med hårfärgen inne, snart blir jag delvis blond igen :D Yaaaay!! Sen ikväll blir det fara till obbola med Sandra och Elin, har ju inte träffat min lillsandra på ett tag nu så kommer bli riktigt skoj :D :D Problemet är då bara hur fan jag ska ta mig till stan... Min cykel är paj, mammas är inte helt lagad, pappas är trasig, och jaa jag tror faktiskt inte jag kan cykla på Isacs cykel ända till röbäck.. Den är liiiiite för liten för det... Men det där löser sig nog ska kolla med Jimmy om hans är hel så kan jag kanske låna den :D :D Har en sån snäll brorsa så det ska säkert gå att ordna :D Men nu ska jag glutta vidare :D hareeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0