If you should die before me, ask if you can bring a friend



Nu har jag läst klart min serie :( hatar när jag blir klar då måste jag ju vänta tills resten kommer ut och jag
hatar att vänta... Idag har jag i alla fall varit på skolan och grejjsat på, skrev klart hudanalysen så nu behöver jag inte bry mig om den! Behövde dock aldrig vaxa Sandra utan hon tog hand om det själv i stället sa bah whoops så var hon klar! Så nu äre det lyssna på musik och halvsova som gäller! Fattar inte hur jag kan vara så sjukt trött ;o skönt att man får sova ut i morgon i alla fall! Tackar inte direkt nej till det! Ska även passa på att plugga lite då också samt rita klart allt jag har påbörjat! Har ju 2 möjligtvis 3 till saker att rita! Så är låångt ifrån klar!! Men nu ska jag lägga mig i sängen, håller fan på att somna vid datorn!

Ciaoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0