If you pursue happiness you'll never find it


Jag och Matilda för kanske 2/3 år sedan!

Igår blev det så att man kom sig in till stan vid 9 tiden och träffade på Sandra, sedan drog vi vidare till vårdcentralen där jag fick göra en del tester samt blodprov, det var första gången jag gjorde blodprov och då tog hon det ju först men missade blodådern så då var det ju bara att göra om det igen så fick ju byta arm och då lyckades hon spräcka blodkärlet i stället, har ni någon aning om hur förbannat ont det gör??? är fortfarande alldeles blåröd.... Tur man inte är rädd för nålar i alla fall haha! Sedan sprang vi runt en liten stund på stan och grejjsade och sedan blev det röbäck äta lite mat och bara slappa fram tills fyra tiden då jag drog in till stan, köpte mig ett par nya leggings och en ny bh, mina bröst har ju börjat växa som ogräs så kan ju nästan inte ha några av mina bhar... Så det inköpet behövdes VERKLIGEN!! (kommer upp bild sen) Kring fem tiden kom Matilda och Ante in till stan så då gick vi och satte oss på Allstars uteservering och babblade en massa, vid 7 följde jag med dom till kinarestaurangen dom skulle äta på där jag även träffade Cissi en snabbis och efter drygt en timme återvände vi till Allstar samt träffade på en av deras polare! Hade en sjukt rolig kväll, skrattade så jag grät x antal gånger! Det var nog en av dom roligaste kvällar jag varit med om på sista tiden. Och nu är det valborg, tiden går så snabbt så jag hinner inte med för fem öre!! Känns som igår man var 16 men i själva verket fyller man snart 20, fan helt sjukt!! Nu ska jag i alla fall hjälpa mamma att städa lite så cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0