I lose myself here right before your eyes, but i dont mind if you dont mind!



Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har som egentligen ingenting att säga, idag är inte direkt världens bästa dag, vill mest av allt bara vara för mig själv, därför har jag lagt bort mobilen för hela dagen bara så att folk vet det, kommer inte heller vara inne på facebook eller något sådant, är på ett fruktansvärt konstigt humör idag och behöver tid för mig själv, känns ibland som att jag tappar bort mig själv och det kan jag lova är en riktigt hemsk känsla, vid sådana tillfällen stänger jag av mig själv helt för omvärlden! Musik är bästa sättet för mig att hitta tillbaka, jag älskar musik mer än någonting annat och det kommer jag alltid göra, till och med när jag var liten brukade jag sjunga trots att jag inte kunde texten! Det lät nog förjävligt men det är också ett sätt att slappna av på som jag brukar använda mig av! Jag orkar egentligen inte med någonting när jag är så som jag är nu, men det brukar försvinna efter ett tag så länge jag får den tid jag behöver för att finna ro! Det är troligen inte många som vet att jag blir såhär, det är ingenting jag har lätt för att prata om, men egentligen är det nog bra att folk vet det! Men det är inte särskilt många som känner mig, jag vet att jag är öppen och social men jag släpper inte in folk på djupet! Jag delar inte med mig av mina känslor då jag egentligen borde göra det, det gör att folk tror att dom känner mig när dom i själva verket inte gör det! Jag har inte alltid varit sådan jag var väldigt naiv när jag var yngre men efter några hårda slag så har jag lärt mig att det är dumt att vara naiv, man blir bara sårad av det! Jag håller mycket hellre allting inom mig än att jag blir sårad igen! Att bli såhär har dessutom gjort mig mycket lugnare, jag har inte på långa vägar lika hett temperament som förut, och jag har börjat använda hjärnan mer än jag gjort förut, men det finns både positiva och negativa saker med allt! Man är ju ändå bara människa, det viktigaste är bara att kunna erkänna det för sig själv, jag är inte perfekt men jag är nöjd med den jag är! Jag är jag, du är du, och det finns ingen likadan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig gummsan! <3

är bara ett samtal bort<3 loveu

2011-04-07 @ 18:28:31
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0