Girls believe in what they hear and boys in what they see, that's why girls wear make up and boys lie



Gomorron allihopa, blev nu ingen skola idag, missade helt enkelt bussjäveln.... Och på grund av att dom tagit bort alla bussar så gick det ingen förräns vid 3... Så då var det bara hejdå med den idéen... Men missade i alla fall inget speciellt, vi fortsatte bara med det vi hållit på med innan, så inte direkt jordens undergång! Det tar jag lätt ikapp på fredag!! Och vad som också händer på fredag är att det blir tjejkväll hos Cissi, kommer bli otroligt mysigt!! Lite ansiktsmask och tjosan! Sen har jag prov då också vilket kanske inte är lika roligt men måste fan ta tummen i röven och klara det där dumma provet.. Men ifall någon kan mycket om vävnader kan dom ju alltid få göra det åt mig hehe ;)

Har dessutom börjat rita igen, det var jättelänge sen jag gjorde det nu men jag vill bli lika bra som jag var för några år sedan, jag älskar verkligen att rita och förstår faktiskt inte varför jag slutade :O Skulle gärna vilja börja med musik igen men nu är det så att det är min kära bror som har synthen och det är de tjag tycker är roligast att spela så det kan jag inte påstå kommer gå nå vidare... För visst gitarr är också jävligt kul att spela men njaa föredrar faktiskt synth! Sen ska jag självklart börja simma igen :D :D måste dels bygga upp konditionen samt att simma är som yoga för mig, det är det bästa sättet att slappna av och bara rensa hjärnan på all skit! Sen utöver det tränar man hela kroppen så det är inte direkt dålig träning!



den här ritade jag för kanske 2-3 år sen!

Men men nu ska jag ta och plugga litegranna, but i´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0