Brothers and sisters are as close as hands and feet


jag och mina bröder för kanske 5/6 åre sedan!

Kom hem för någon timme sedan, först var vi förbi morbror som fyllde 37, käkade tårta osv och sedan blev det en sväng förbi Maja, Martin, Linus & Neo! Kan lova att det var full fart på Neo och Isac, as always och jag och Maja satt i soffan och chillade med datorn haha! Vi ska även dit imorgon och käka pizza och grejer! Och jag fick
köra bil hem :D var första gången på typ minst ett år i alla fall som jag kör bil så var väl lite ringrostig i början, men det gick bra, inge kärringstopp eller krock så!! Lär få köra hem imorgon också så det taggar jag! På söndag har Isac sin sista innebandyträning så föräldrarna ska möta barnen men i Isacs fall blir det syster ist för mamma eller pappa i och med att mamma är i fjällen och pappa har problem med ryggen! Efter det ska jag dra vidare mot Sandra så ska vi ha myskväll! På måndag och tisdag är monika bortrest så vi har lite fritt fram eller vad man ska kalla det, vi får helt enkelt jobba hemma, så det jag måste göra klart är att skriva om hur man gör en hudanalys! Men de lär gå ganska snabbt sen ska jag även plugga muskler samt plugga inför fredagens historiaprov! Så lär ju dra hem sen på måndagen för att ta mig en riktig pluggkväll! Men nu ska jag slå igång min serie so talk to you soon!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

kan vi inte sticka dit vid lunch tid? vill vaxaaa:]

2011-04-09 @ 14:35:46
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0